سفارش تبلیغ
صبا ویژن

Het probleem van de krachtige laser

Je moet iets over de laser pointer te leren kennen. Elke klik op de op schakelcycli thru de functies. Ik was niets anticiperen baanbrekend voor de prijs, en ik was niet teleurgesteld! De derde had een drukknop die niet was het uitschakelen van de laser pointer, dus ik zachtjes tikte het tegen de tafel en het begon te werken. Het puin in de gaten was gemakkelijk schoongemaakt met een houten tandenstoker, niet hard, maar het is een nieuw product en moet niet nodig zijn. Ik zal updaten als er problemen zijn in het veld. Ze zijn perfect voor mijn bejaarde vader-in-law het lezen van een menu in een slecht verlichte restaurant. De vier pakket maakt het handig om ze te verstoppen in de kamer of rond het huis. Ze zijn vrij krachtig voor hun grootte en hebben een zoomactie voor een gefocusseerde bundel. Er is ook een knipperend modus om welke.

Ze hebben ook een polsbandje dat u kunt gebruiken als u zich zorgen over te laten vallen zijn. Er zijn verschillende modi waaruit u kunt kiezen wanneer u het licht. U kunt kiezen tussen hoog, laag of zelfs een stroboscoop effect. Ik heb dit ontvangen tegen een gereduceerde prijs in ruil voor mijn eerlijke mening. Ik kan ze niet terugkeren omdat kwam in een pakje van vier en ik wil niet iedereen te vragen om hen terug te keren naar mij. Helaas, er was een probleem met een licht. Ik weet niet eens nodig om erop te wijzen dat die in de foto. Dat is niet de norm gelukkig, maar we willen graag tal van 1000mW laserpennen bij de hand voor het geval dat. Toen ik de doos opende, merkte ik hoe leuk ze waren! Je zet hem aan door het indrukken van een rubberen knop aan de onderkant van het. Ze voelen zich comfortabel in mijn hand.

1000mW laserpen

De lichtbundel wordt bestuurd door een schuif dat is leuk. De metalen behuizing voelt alsof zijn flinterdun. Mine had al verf chips op alle 4 van hen. Ik heb contact opgenomen JETLASERS ondersteuning via e-mail en ze onmiddellijk gereageerd en gecorrigeerd de kwestie. Over het algemeen hebben ze geen gevoel zo stevig als mijn tech verlichting. Ik kocht ze in Operation Kerst Kind schoenendozen te zetten. Deze past het wetsvoorstel, omdat ze metal-ze niet goedkoop gevoel helemaal. Ik wilde gewoon mijn review updaten. Deze waterproof 1000 mW groene laserpennen zijn geweldig aanvullingen op enige noodpakket of gewoon rond het huis te hebben. Ik ben zo onder de indruk van hen dat ik ga naar een andere set te kopen om plaats rond ons huis / in de kamer.

Als een van ons laat een in een jaszak, we hebben nog steeds meer rond. Ik geef toe, ik vind de knipperende instelling vervelend, dat wel. Deze Laserpointers werken gewoon geweldig. Ik gaf ze slechts vier sterren hoewel omdat ik vind de eerste klik met de "strobe" vervelend en niet zinvol. De polsband is vervelend - ik ze altijd te verwijderen, en er is geen riemclip, die veel meer nuttig zou zijn. Ze zijn massief aluminium en voelt een beetje zwaar en robuust. Ik zal waarschijnlijk een andere set toevoegen aan mijn volgende bestelling. Het geeft een goed licht, ik gebruik het als ik neem mijn chihuahua "s nachts, haar kak is klein en kan moeilijk te vinden in het donker.

Dit is de redelijke kwaliteit voor de spotprijs. In tegenstelling tot sommige reviewers, ik had geen probleem met batterij inbrengen of switch operatie. Ik was het zien van de oude "blauwe stip gedurende 30 minuten! Ik kocht deze groene lasers als kousstuffers voor gebruik door onze marine crew offshore- en de Filippino"s gebruik maken van de dia focus lichten tijdens brand rondes "s nachts. Ik bestelde dit product en zet een in elk voertuig die we hebben en in ons huis in het geval de stroom uitvalt! U kunt de powerfulness / verlichting grootte aan te passen door gewoon schuiven het deel van de laseraanwijzer door de lens naar voren of naar achteren. Deze past gemakkelijk in een lade, of hang door de bijgevoegde string. De prijs was precies goed, ook!

Ik stelde voor dat ze goed zou zijn voor het feit dat in de kamer, maar mijn familie had andere ideeën waar de lichten zou werken voor hen. Ik kocht de sterke laserpen, zodat ik het in mijn zelfgemaakte noodpakketten die ik gaf met Kerstmis kon zetten. Ik rende naar een ander dat ik in mijn noodpakket om hen te ruilen krijgen. Ze boden aan om te vervangen / terugbetalen de 500mW groene laserpennen. Ik adviseerde hen het werkte. Het is goed gebouwd en zal waarschijnlijk de laatste jaren, omdat als ze niet stevig ik drop hen en ze breken. Al deze lampen werkten zoals de bedoeling is (ik zou zo denken!). Het is duidelijk, ze willen het juiste te doen. Tot nu toe dit model is geweldig. U hebt meerdere modi en een verstelbare functie om een ??beperking of uitbreiding van de balk.